poniedziałek, 2 września 2013

Prostsze odzyskanie konta na MSP

Moje inne posty są skuteczne ale tu będzie jeszcze jeden.
(Rób zgodnie z instrukcją!)
(Gdy ktoś zmieni e-mail i hasło)
2.na dole są małe literki wybieramy " Pomoc"
3.klikamy
"mój użytkownik"
4.Zresetuj e-mail
5.wpisujemy e-mail na którym potwierdzaliście i dostaliście 300 sc.
6.i na tym koncie jeśli dobry e-mail to taki jest a-mail na tym koncie i przysyłają ci na e-mail hasło.
7.zmieniamy na długie hasło i po sprawie ;)

:* powodzenia w dalszej grze!

13 komentarzy:

  1. a jak ktoś nie wpisał adres e-mail ? to co ? ma się pożegnać z kontem czy co ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega dziękuje naprawde odzyskałam konto z 11 lvl super hiper mega fajnie! Dziękuje $licznie

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak ja nie mam pojęcia jaki e-mail wpisałam to co mam zrobić żeby odzyskać konto

    OdpowiedzUsuń
  4. A co mam zrobić żeby odzyskać konto
    Skoro zapomniałam e-maila

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak zapomniałam e-mailu ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zapomnieliscie to twórzcie nowy e-mail

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jezeli ktos nie pamieta nazwy?

    OdpowiedzUsuń
  8. taa dziękuje ale mi nie odzyska konta!

    OdpowiedzUsuń
  9. no bo mi pokazuje zamiast zresetuj emeil tylko usuń użytkownika co mam zrobić ?

    OdpowiedzUsuń